CYPRUS VW Aircooled Club
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Go to bottom Post Reply Favoured: 0
TOPIC: Re:STROSIMO MHXANIS ??
Professor (User)
Junior (prospathi)
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
STROSIMO MHXANIS ?? 11 Months, 1 Week ago Karma: 0  
Re paidia, se liges meres tha paro to T2 mou apo ton kostaki ton mhxaniko kai tha arxiso STROSIMO tis KAINOURGIAS mhxanis ..... ANY TIPS gia na kano sosto strosimo einai kalodexoumenes ....what to do and what not to ... what to look out for kai genika ti prepei na psosexo !
(den xanastrosa mhxani giafto voithate min ta kano thalassa kai pathei tipote to moro !! )
Stavros

Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
Beetle Maniac (Admin)
Admin
graph
Re:STROSIMO MHXANIS ?? 11 Months, 1 Week ago Karma: 0  
File Stavro

To kalitero strosimo pou mporeis na kaneis me liga logia einai.
a)Break in ( to Break in to kani o mixanikos dld otan topothetisei tin mixani tote me statheres strofes 2-2500 Rpm douleveis tin mixani gia kanena 10lepto. Meta tis allazeis to ladi tis kai eisai etoimos.
b)Meta To kalitero strosimo einai to highway.
Afto pou prepei na ksereis kai to vasiko einai na min koloneis to aftokinito alla oute kai na to strofareis psila.
Epeidi to T2 einai megalo aftokinito, vareto kala einai na to perneis highway mexri na ftaseis ta xiliometra pou sou eipe o mixanikos sou. Kalo itan an eixes oil temperature kai oil pressure roloi.
Me afta parakolouthas tin mixani sou kalitera.
Elpizw me afta pou sou eipa na se voithisa...
Ate kai mexri tin epomeni mas poreia na eisai etoimos.

Last Edit: 2009/10/02 08:35 By Beetle Maniac.
Professor (User)
Junior (prospathi)
graphgraph
Thanks ... fantazomai synthetiko ladi tha einai kalytera sosta ?
tha prepei na allaxo tziouvades-sparks-platines meta apo kapoia xiliometra strosimatos ?
Venzina? afti i mixani einai kainourgia tou mexico kai fantazomai pairnei amolyvdi... peran toutou 95 or 98 i mipos den exei simasia ?
Elpizo na einai etoimo mexri tis 10 gia tin exodo, efkairia na kopso xiliometra... ektos an tha exei anifores !!! pou tha pame ?

Beetle Maniac (Admin)
Admin
graph
Ena ena ta pragmata.

Arxikws min dianoithis gia sinthetiko ladi. Oi aeropsixtes mixanes theloun to ladi tous 20W50 einai iper arketo xeimwna, kalokairi.O seiras o Fredy kati iksere. Kserw ek peiras.

Oso afwra gia to prwto service to kiriotero einai to ladi, afta tha sou ta pei kai o mixanikos sou. O Pantjiaros einai apo tous palious pou asxolountai me to thema. Oso afora venzina rwta ton mixaniko sou an oi valvides, heads, einai gia amolivdi. Pistevw i 95 einai kali gia tis aeropsixtes.

Oso afora tin ekdromi tha se simvouleva na to exeis etoimo mexri tote. Tha katefthinthoume gia fikardou kai o dromos einai ligo aniforikos, den kanei na pieseis tin mixani.

Go to top Post Reply